عاشقانه ها

اگر می خواهید خود را تسلیم چند چیز بکنید، نخست تسلیم عشق شوید.


با آن چنان عشقی در قلبت زندگی کن که اگر احیانآ اشتباهآ به جهنم رفتی، خودِ شیطان تو را به بهشت باز گرداند.


بدون تبعیض، بدون زمان مشخص، بدون پیش فرض، بدون ترس از رنج؛ عشق بورزید.


هرگز فراموش نکن که در آشکار کردن احساساتت آزادی و این کار، شرم آور نیست.


شاد بودن گناه نیست و گریه هم بخشی از زندگی است.


باید به خاطر رویاهایمان نبرد کنیم؛ انسان هیچ گاه آنچه را آرزو می کند نمی تواند فراموش کند.


اگر در جاده ی رویاهایت گام برمی داری ، دل بدان بده و دری برای بهانه هایی مانند*این آنچه می خواستم نیست* باز مگذار که در این کار بذر شکست و ناکامی نهفته است.


خود را سرزنش نکن اگر گاهی وقت خود را با بازیچه ها تلف می کنی، این کارها خوشی های کوچکی هستند که تورا به کارهای بزرگ تحریک می کنند.


و باز هم:


بدون تبعیض، بدون زمان مشخص، بدون پیش فرض، بدون ترس از رنج؛ عشق بورزید.




گاهی اوقات تلاش تنها چیزیست که در زندگی نیاز داریم

*اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم فلج می شدیم، به اندازه کافی قوی نبودیم و هرگز  نمی توانستیم پرواز کنیم.


*من قدرت خواستم و خدا مشکلاتی در سر راهم قرار داد تا قوی شوم.


*من دانایی خواستم و خدا به من مسایلی داد تا حل کنم.


*من سعادت و ترقی خواستم و خدا به من قدرت تفکر و قوت  ماهیچه داد تا کار کنم.


*من جرات خواستم و خدا موانعی سر راهم قرار داد تا بر آنها غلبه کنم.


*من عشق خواستم و خدا افرادی به من نشان داد که نیازمند کمک بودند.


*من محبت خواستم و خدا به من فرصتهایی برای محبت  داد.


« من به  هر چه که خواستم نرسیدم ...اما به هر چه که نیاز داشتم دست یافتم»


*بدون ترس زندگی کن، با همه مشکلات مبارزه کن و بدان که می توانی  بر تمام آنها غلبه کنی...*

پر معنا هرچند کوتاه

*هرگاه دیدید گناهی آن قدر بزرگ است که نمی توانید ببخشید بدانید که آن از کوچکی قلبِ شماست نه از بزرگی گناه.


*اگر همواره مثل گذشته بیندیشید همان چیزی را بدست می آورید که تاکنون کسب کرده اید.


*سعی کنید آنچه را که دوست دارید بدست آورید. و گرنه باید آن چیزی را که بدست می آورید دوست داشته باشید.


*خوشبختی یک سفر است، نه یک مقصد؛ پس جادهای بسوی خوشبختی وجود ندارد، خوشبختی، خودٍ همین جاده است.


*هیچ زمانی بهتر از همین لحظه برای شاد بودن وجود ندارد. زندگی کنید و از حال لذت ببرید.


کمی بیاندیشید. زندگی خیلی کوتاه است.


”شعله یک شمع با افروختن شمع دیگری خاموش نمیشود"