روز من، تولد من

سلام سلام

 

مامان میگه اذان ظهرو می گفتن که من به دنیا اومدم!

می خواستم از نوزادی عکس بذارم، اما یا من مینی سوپر بودم یا مامان اینا توش بودن و باید ازشون می پرسیدم و بعد میذاشتم. به هر حال


این کودکی


راهنمایی



دبیرستان

پیش دانشگاهی


سال اول دانشگاه


سال دوم


اینم امسال تابستون


----------------------------------------------

پاورقی 1: خدایا ممنون که به من فرصت بودن دادی و اجازه دادی تا باشم!

پاورقی 2: عاشق روز تولدمم چون بزرگترین معجزه ی زندگیم تولدم بوده!

پاورقی 3: خانواده ی خیلی خوبی دارم و براشون می میرم ... خدایا شکرت

پاورقی 4: من روانیه آهنگه" میلاد" سیاوش قمیشی هستم ... لطفا گوش کنید!!!

 



حرف من: پارتی بگیرید و حال کنید .... خبری از دعا ما نیست!

جشن تولد به سبک مذهبی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خدایا، میدانم که میدانی

خدایا، می دانم که میدانی:

آنکه دوستش داریم همه گونه حقی بر ما دارد، حتی حق اینکه دوستمان نداشته باشد !

خدایا، می دانم که میدانی:

مهربانی زبانی است که برای کور دیدنی، برای  کر شنیدنی و برای لال گفتنی است!

خدایا، می دانم که میدانی:

اگر به تو بد کنیم تو را بنده خوب بسیار است،تو اگر مدارا نکنی ما را خدای دیگر نیست!

خدایا، می دانم که میدانی:

نبایدهیچ وقت به چشمانم راز دلم را بگویم، چراکه راز نگه نمی دارند و گریه می کنند!

خدایا، می دانم که میدانی:

به یادت هستم بی هیچ بهانه ای، شاید دوست داشتن همین باشد!

 

---------------------------------------------

بی ربط 1: بخشندگی،انتشار بوی خوش بنفشه بر ته کفشی است که لگدمالش کرده است!!!

بی ربط 2: هیچوقت نگفته اند که به زور باید لبخند زد ٬ بعضی وقتها باید تا نهایت آرامش گریست آنگاه تبسمی مهمان لبهایت میشود که زیباتر از رنگین کمان بعد از باران است!!!

بی ربط 3: انسانها گاهی آنقدر احمقند که مثل عروسکهای خیمه شب بازی روزی هزار باردستهای خود را بر سر میرسانند ولی نخهایی را که از ان آویزانند را نمی یابند!!!