... باز هم به دنیا آمدم

خدا روی چوب خطم یه خط ِ دیگه کشید!


 متنفرم از این که برگردم به سالی که گذشت نگاه کنم


یا به سالی که پیش رو دارم فکر


 دیروز مُرد / الان زندست / فردا ...(با خداست)


زنده ام تا زندگی کنم


زندگی می کنم تا باشم


هستم تا ... !


خدایا هنوز هم سپاسگزارم


درتک تک لحظه ها میمیرم تا شاهد تولد دوباره ام باشی!



دخترانه گرامی

خدا مشتی خاک را برگرفت؛

  

می خواست لیلی را بسازد،

 

از خود در او دمید؛و لیلی پیش از آن که با خبر شود عاشق شد.

 

سالیانی ست که لیلی عشق می ورزد.

 

لیلی باید عاشق باشد.

 

زیرا خدا در او دمیده است و هرکه خدا در او بدمد، عاشق می شود.

 

لیلی نام تمام دختران زمین است ( نام دیگر انسان ) .

                                                                   

                                                     عرفان نظر آهاری

 

من پسرم و خیلی ممنون میشم اگه ...!!!

زندگی کردن عشق ورزیدن است

هنگامی که شادمانی


بنرمی به اعماق دریاچه ی سکوت می رود،


نفسِ گرم عشق


ترانه ای ناشنیده را زمزمه می کند.


هنگامی که آسمان باز، زیر نگاهِ تو،


بیدارِ بیدار می شود،


مهِ تردید پراکنده می شود


و نسیم دلپذیر،


گرده های معطر رستگاری را می افشاند.


دریاچه، نیلوفر


و عاشقِ نادیده،


در یک شور ناگهانی با هم یکی می شوند.

                                                                                     مسیحا برزگر