به پایان آمد این دفتر ...

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد


دلم نمیخواد کسی دنیای این روزای منو ببینه، ترجیح میدم تو ذهن اون چند تا خواننده ی بامعرفتی که دارم همون مهدی شاد سابق باشم و فراموش نکنند، روزگاری دنیای من به رنگ آبی بود ...!!!


همین جا از همه ی دوستای خوبی که باهاشون آشنا شدم و باهاشون زندگی کردم تشکر میکنم و میخوام که منو بخاطر همه چیز ببخشند...!!!


مراقب خودتون باشید، همیشه براتون دعا می کنم، امیدوارم به چیزی که لیاقت دارید برسید!!!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پاورقی1 : شاید یه روز برگشتم، یه روزی که ...!!!



به امید روزی که لبخند جاودانه شود

دوستتون دارم            

مهدی                 



نظرات 3 + ارسال نظر
والیوم سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

من میام حال تو رو میگیرم اساسی!

Tameshk دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ب.ظ

کاش میتونستم کنارت باشم

تمشک جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

سلاااااممممم واووو چه عااااللللییییی
باریک خوش به حالت ادامه دادی

منم خوبم زندگی جریان داره هروز چیزای جدید یاد میگیرم
بعد دیگه نه نی نی هم ندارم
اره اون قدیما خیلی روزای قشنگی داشتیم ولی چه خوبه که بتونیم روزامونو مثه همون قبلنا بازم قشنگ بسازیم
بعله خوب تو دوستم بودی
معلومه که اسمت هنوزم تو بلاگم هست
شاغل شدی یا نه
ازدواج .. دوست چه خبرااا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد