بازی بازی، با منم بازی!

۱-دلیل انتخاب اسم وبلاگ؟  


Smile To Me رو اولین بار رو تی شرت مریم خواهری دیدم،و چون خودم شنگول بودم دیدم به هم خیلی میایم؛ پس ساختمش!


۲-دلیل انتخاب اسم مستعار؟  


چشمات آلبابو گیلاس می چینه؟ مهدی، مهدیِ دیگه. ما اهل این قرطی بازیا نیستیم!


۳-پنج وبلاگی که میخونم؟  


سپیده (هوا را از من بگیر ، خنده ات را نه !)

دخمل بابایی ( عاشقتم خدا جون- بگو با کن)

تمشکی (یه فنجون قهوه با طعم تمشک)

ترنجی (ترنجستان)

تلاله (وصال)

و تمام دوستانی که ما را در ساخت این لیکدونی یاری کردند!!!


۴-پستی که همه ی عقایدم توش نوشته شده باشه؟ 


همه ی پستها عقاید خودمه و به نوعی قسمتی از من رو تشکیل میدن.


۵-مشکلی که با بچه های وب حل کردی؟  


قبلا بیکاری و الافی داشتم و حوصله م سر میرفت الان دیگه نمیره!!!


۶-پنج نفری رو که باید دعوت کنم


سپیده، Happy Girl (دختر بابایی)، ترنجی، دودو و تراوشات ذهنی یک دیوانه

آدم و گاو

سلام

میدونید شباهت گاو با یه سری آدما چیه؟


این که هردو سرشون رو میندازن پایین و میرن. رفتنش مهم نیست به هر جایی می تونه باشه مثل رد شد از خیابون وقتی چراغ قرمزه، راه رفتن توو پیاده رو و خوردن به یکی ( و شنیدن این جمله؛ هوی عمو چیه سرتو مثل گاو انداختی پایین و میری!!!؟) یا حتی بی خبر وبلاگتو بیخیال شی.


اما تفاوت عمده ی آدما با گاو اینه که برمیگردن و معذرت خواهی می کنن. حالا چه توو پیاده رو باشه چه توو وبلاگشون! ... بخاطر این که چند وقت نبودم معذرت می خوام.


-----------------------------------------------

پاورقی 1:بنویس نام مرا در کف دستت ای دوست ، تا به هنگام قنوتت نبری از یادم.


پاورقی 2: اگه یه پاک کن جادوئی داشتی ، کدوم یکی از خصوصیات منو پاک میکردی !!؟


بی ربط: اشتباهات انسان، در ابتدا رهگذرند، سپس میهمان می شوند و بعد صاحبخانه.

 

دوست، همکلاسی

سلام

 بلاخره فرصت شد بنویسم ... گوش شیطون کر!!!

آدما از جنس برگند . گاهی سبزند ، گاهی پائیزن و زردند ... زمستون دیده نمیشن ... تابستون سایبون سبزند ... آدما خیلی قشنگن ... حیف که هر لحظه یه رنگند !!!


به جمله ی بالایی برای چند ثانیه فک کنید و بگید دوست آدم کی می تونه باشه؟ ... تازه فهمیدم یه سری از کسایی که فکر می کردم دوستام هستند چقد بی معرفت و فراموشکارند و چه حکایت جالبیست که فراموش شدگان، فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمی کنند !!!


باز موقع انتخاب واحدها شد و سر کله ی یه سری از کفتارها پیدا، فک کن از وسطای تیر که تعطیل شده تا الان یه اسِ خشک و خالی نداده ببینه زنده ایم یا مرده، اونوقت حالا زنگ زده؛ سلام مهدی جون، خیلی مخلصیم، چه خبر، دلم برات تنگولیده بود!!! (دروغ بگو بازم، من باورم میشه!)


خب تو غلط کردی که دلت برا من تنگولید؛ ببند پوزه ی کثیفتو، خدایی راست میگن که: ذهن انسان احمق مانند مردمک چشم میمونه ... هر چقدر بیشتر نور بتابونی ... تنگ تر می شه !!!


به شوماها پیشنهاد می کنم اگه از این قبیل افراد هستید برید و ژنهاتونو بدید اصلاح کنند شاید محصولات بهتری بدید، آخه میدونید که: زندگی هدیه خداست به تو، طرز زندگی کردن تو، هدیه ی توست به خدا !!!

------------------------------------

پاورقی 1: من خودم پیش تر به این دوست نماها مسیج دادم و این شازده ها جواب ندادن و توی این چند روز هی به جونشون قسم نجس می خوردند که نرسیده !!!

پاورقی 2: اسمت چیه؟ ... تربچه! ... خونه ات کجاست؟ ... تو باغچه! ...

 

بی ربط: طلا را به وسیله آتش ... زن را به وسیله طلا ... و مرد را به وسیله ی زن امتحان کنید. (فیثاغورث)