آپ

با سلام


صاحب این وبلاگ به دلیل مشغله ی زیاد و امتحانات پایان ترم، فرصت آپ کردن ندارد !


---------------------------------

پاورقی : از همه سپاسگزارم ... خیلی خیلی !

تولدت مبارک

و اما پیام ...

 

پیام جووووووون بهترین، صمیمی ترین و تاپ ترین دوستیه که یه نفر ممکنه تو زندگیش داشته باشه!


پیام جووووووون یکی از قشنگ ترین لبخندای خداست. واقعا یه هدیه از طرف اون به ما ها !


اونقدر خاطرش برام عزیزه که به راحتی براش جون میدم و اونقدر بهش اعتماد دارم که حاضرم تمام زندگیمو بذارم تو دستاش !


از بچگی تا الان همیشه با هم بودیم و راز دار هم. تقریبا رد پاهاش تو تمام لحظه های زندگیه من وجود داره و همیشه تو لحظه هام پرسه میزنه؛ چه شیطونیا که باهم نکریدم، چه گندایی که بالا نیاوردیم. یادشون بخیر !


امروز تولدشه و بی شک برای من یکی از زیبا ترین روزاهای ساله. خیلی خیلی دوستش دارم و بهش احترام میذارم و خدارو شکر می کنم که به بهتریت نحو ممکن کمبود داداش رو تو زندگیم پر کرد و پیام جووووووون رو بهم داد.


                                                   تولد تولد تولدت مبارک

آره امشب شب شادی و شوره            شب عشق و شب جشن و سروره

امشب آسمون پر از ستاره س           ماه خوشکل من غرق نوره

امشب همه جمع ن تویه خونه           آره عزیزه من یکی یه دونه

عطر تن تو عطر بهاره                     چقد دوست دارم خدا میدونه

تولدت مبارک گل پونه                      گل عزیز من یکی یه دونه

همه ترانه هام پیشکش چشمات         دلم می خواد فقط از تو بخونه

حالا نوبت فوت کردن شمع اس          می درخشی تو جمع مثل یه الماس

همه بگین مبارکه ایشالا                  تولد تو جشن همه گلهاست

-------------------------------------

پاورقی 1: خواهش می کنم برید وبلاگ خودش و بهش تبریک بگید ... خیلی ممنون !!!


پاورقی 2: پیام جوووووووون خیلی خیلی خیلی دوستت دارم؛ امید وارم همیشه موفق باشی و خنده رو !


پاورقی 3: پست قبلی یادتون نره، برا اونم نظر بذارید ... مررررررسی !


پ.ن : بلاخره تشت رسوایی بلاگ اسکای هم صداش اومد ... برای چند ساعتی اسم نویسنده اشتباهی سپیده خورده بود که من اصلا نمیفهمم چرا و بعد هم خودش درست شد!!!

چهار گام به سوی عشق

عشق ملاقات مرگ و زندگی است، ملاقاتی در نقطه ی اوج. برای رسیدن به آن چهار مرحله وجود دارد :

 

مرحله ی اول، حضور در لحظه است؛ زیرا عشق تنها در حال، ممکن است و ملاقات مرگ و زندگی فقط در لحظه ی حال به وقوع می پیوندد .

دومین قدم در راه رسیدن به عشق این است که یاد بگیری چگونه سموم وجودت را به شهد تبدیل کنی. خیلی از مردم عشق می ورزند، ولی عشق آنها با سمومی همچون نفرت، حسادت، خشم و احساس مالکیت آلوده شده است. تنها چیزی که احتیاج داری صبر است، این یکی از بزرگترین اسراری است که فاش شده. برای توانایی صبر باید با حال وهوای مزاجی خود آشنا شوی و بدانی که حال و هوای مثبت به زور بدست نمی آید، بلکه باید بگذاری خودش بیاید .

مرحله ی سوم، تقسیم کردن و بخشیدن است. چیزهای منفی را برای خودت نگه دار ولی خوبی ها و زیبایی ها را با دیگران تقسین کن. آنچه را که برایت مهم است به سگ ها بده، مروارید هایت را به پای خوکها بیفکن؛ زیرا آنچه که مهم است بخشیدن است. جمع کردن و ذخیره کردن، قلب را مسموم می کند .

چهارمین گام در این راه، هیچ بودن است. به محض اینکه فکر کنی کسی هستی، عشق از جاری شدن باز می ایستد. عشق در نیستی خانه دارد. هنگامی که خالی باشی، عشق نیز در تو جای خواهد گرفت. هیچ باش، در هیچ بودن است که به کل می رسی .

---------------------------------------------

پاورقی 1: حاضری این چهار مرحله رو طی کنی تا به عشق حقیقی که خداست برسی؟ الکی و سر دلسیری یه چیزی نگو، فکراتو بکن و بعد جواب بده !

پاورقی 2: بابا بزن غرور تو بشکن، مگه شاخِ غوله !

 

بی ربط: در فرهنگ لغت خویش، شکست را تجربه معنا کنید !