قلب ...

دیروز و امروز کلاً قلب درد داشتم!!!

فکر کنم پیر شدم، داغم و حالیم نیست!!!

به مامان اینا گفتم جدی نیست و لی خدایی خیلی درد داشت!!!

گفتم بیام اینجا لیست کارهایی که دوست دارم قبل مرگ انجام بدم بنویسم:


1. سقوط آزاد ... پرش از هواپیما البته با چتر نجات

2. موج سواری ... ترجیحاً سواحل بلاد کفر و خاک برسری باشه

3. رفتن به استادیوم ... تماشای بازی رئال مادرید و رونالدو در سانتیاگوبرنابئو

4. یه مسافرت خوب ... ترجیحاً پاریس، لندن، ونیز، مادرید، آمستردام، نیویورک ( کل مالزی و استرالیا هم هست)

5. یه اتاق سفید، یه میزو دوتا صندلی، یه عشق خوب, یه کتاب خوب، یه پاکت سیگار و یه جام شراب ( 7% الکل) و بهترین قسمتش هم یه تخت دونفره و یه بییییییب عمیق و عاشقونه


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پاورقی1 :آخرین باری که سیگار کشیدم سال 82 بود ... تا الان هم الکل مصرف نکردم!!!


پاورقی2 :یادش بخیر، دو سه ماه پیش با تمام وجود فریاد کشیدم، البته فریاد سکوت؛ پشتشم چند قطره اشک اومد پایین ... انصافاً تا عمق وجود آدمو می سوزونه، میگن عرش رو هم می لرزونه ... خدایا زیلزله 8 ریشتری رو حال کردی!!؟


پاورقی3 : خدایا کمک کن هرآنچه در این دنیا شکستم، دل نباشد!!!


پیشکش: آهنگِ، بانوی ستاره چین (بیژن مرتضوی) ... آهنگِ، پروانگی (ستار)


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد