این روزا ...

این روزا کمتر حرف میزنم، بیشتر می نویسم،فقط می نویسم ... مثل همیشه با مداد ... آخرشم یه پرتاب 3 امتیازی تو سطل آشغال!!!


این روزا می خندم، اما دلم برای خندیدن تنگ شده، دلم برای لبخندم تنگ شده ... یه لبخند آبی!!!


این روزا به خودم جایزه اسکار میدم، دقیقاً شدم همون رودخونه ای که علیرغم ظاهر آرومش درونش قیامتیه!!!


این روزا بین احساسات گوناگون سرگردونم، کودک درونم پاک گیج شده ... طوری زمین خورده که به فاک عظما نائل شده ... با همه قهره حتی با خودم!!!


این روزا یه جمله که  تو ف.ب  خوندم رو همش به خودم میگم: گیریم که باختی، ولی تو شاه شطرنجی،کسی نمی تونه از بازی بیرونت کنه!!!



این روزا مهدی یه جور دیگه س، خودشم نمیدونه چجوری!!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پاورقی 1: کمرم خم شده، وقتشه بلند شم!


پاورقی 2: بعضی حرفارو فقط بعضی آدما می فهمن پس زور بیخود نزن ... نیچه میگه:کسایی که آهنگ رو نمی شنون به رقصنده لقب احمق میدن!