شاید دوباره

به اینجا دائم سر میزنم. یه تیکه از من اینجا جامونده، برای همیشه!

هر بار هم که میام خیلی دلگیر و دلتنگ میشم، اما بازم میام. نمیدونم چرا، شاید خودآزاریش رو دوست دارم!!!

  • از بچه های قدیم که میامدن اینجا خبری ندارم، امیدوارم هرکجا هستین شاد باشین و از زندگیتون لذت ببرین. چه روزهای خوبی کنار همدیگه داشتیم، کاش میشد دوباره برگردین و اینجا رونق بگیره!
  • برای من که تو این سالها اتفاقات زیادی افتاد. خوب، بد، سفید، سیاه، خاکستری؛ اما مهم اینه وقتی به عقب نگاه میکنم احساس ندامت ندارم و میدونم تمام تلاشم رو کردم.
  • دکتری قبول شدم، دانشگاه امیر کبیر ولی قیدش رو زدم. بجاش شرکت زدم (سپید تجارت پارس)، امتیاز کارگزاری گمرک گرفتم و حالا برند کاری هم شده گروه بازرگانی آفتاب (با لحن فخر فروشی بخونین)!!!
  • خلاصه چندسالی که نبودم همین چندخطه اما لابه لاش کلی اتفاقه و یک دنیا حرف نگفته که نه من حال تایپ دارم نه شماها حال خوندن!

------------------------------------------------------

پاورقی : اگه روزگاری مسیرتون به اینجا افتاد از خودتون برام بگین. راه ارتباطی هم بذارید که بشه پیداتون کرد!

شعر روز: از بس فرار کرده ام از خویشتن خویش / گاهی دلم برای خودم تنگ می شود



نظرات 8 + ارسال نظر
رها یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:10 ب.ظ

از 88 تا 92!!
حالا بعد از 4 سال دوباره پست گذاشتین و هنوز دائم به وبلاگتون سر میزنین. تا حالا ندیده بودم!
پست گذاشتن بعد از 4 سال تو وبلاگی که روزی دوستانی براتون داشته و حالا ساکت ساکته واقعا سخت و دلگیره..
به نظر میرسه وقتی رفتین شرایط خوبی نداشتین. امیدوارم حالا اوضاع بر وفق مراد باشه و خوشحال باشین :)

ادمها متفاوتن و کارایی میکنن بدون منطق (البته منطق سایرین).
شرایط خوبی نبود، اما یاد گرفتم، بزرگ شدم و ادامه دادم، ممنون از شما ولی چرا به پاورقی توجه نکردین!

پیام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 02:44 ب.ظ http://smile2me.blogsky.com/

درود بر شما

درود بر شما
افزایش طول نارضایتی ها مدام به نظر میرسه!

رها جمعه 12 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 05:50 ب.ظ http://raha-bash.blogsky.com

عه فکر کردم اون پاورقی واسه دوستان قدیمیتون بود :)

اینجا دید و باز دید رسمه!

رها پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:04 ب.ظ http://raha-bash.blogsky.com

چه رسم خوبی :)
امیدوارم یلداتون مبارک باشه.

با تاخیر، یلدا مبارک
رسم که زیاد داریم، مثلا من الان باید از اخرین کامنتی که برات گذاشتم پست هاتو یکی یکی بخونم

رها سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1396 ساعت 07:23 ق.ظ

ممنونم که سر میزنین.
شرمنده که پست ها زیادن

Prince_of_persua سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 02:37 ق.ظ

سلام
روز تولد من پست میذاری اما ی تولدت مبارک نمیگی ب ما؟! ...
عجب این روزگار دلسرده با ما ..

مبارک شرکتت باشه

تلاله شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 12:40 ق.ظ

منم خوبم .سلام رییس مبارکا
منو یادت میاد
؟؟

Tameshk چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 02:27 ب.ظ

هنوزم یادت میکنم ،، روزایی بود که خیلی خوب بود !!!
با تو خوب گذشت
مرسی
و حیف

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد