بعد از کنکور

سلام


بلاخره کنکور تموم شد و عید اومد!!!


فعلا دادنیا رو دادم، باید دید جاش درد می گیره یا نه!!!


نمیتونم بگم راضی بودم ولی در کل فکر کنم بد نشد(هرچند معلوم نیست و شاید گند زدم)


سخت گذشت ولی الان دلم برای اون روزای سخت تنگ شده، چقدر منتظر این روز بودم که دل مشغولی نداشته باشم و الان چه حس خوبی دارم ...وجدانم آسوده ست ولی یکمی نگران نتیجه م!!!


انصافا بیکار شدید از خودتون انرژی مثبت بیرون بدید شاید به درد بخوره ...خسیس بازی ممنوع!!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

پاورقی نداریم، فعلا بای تا های






به زودی

سلام


دو هفته تا ارشد مونده!!!


دوتا جمله ست که مدتهاست رفته تو دی ان ای و ضمیر ناخودآگاه و این صحبتها ... یکیش از کورشِ کبیره او یکی هم هیتلر ...


هرگز زانو نخواهم زد، حتی اگر سقف آسمان از قامتم کوتاهتر شود!


اشکهایی که امروز برای نرسیدن به هدف میریزی، عرقی ست که دیروز برای رسیدن به آن نریختی!!!


دومی رو دائم به خودم هشدار میدم، مثل سوهان روح می مونه بی پدر مادر، امونم رو بریده!!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


پاورقی 1: تمام تلاش این روزهام شده زنده نگه داشتن کودک درونم و لبخند روی لبم!!!


پاورقی2: عجیب دلم یه گاز از سیب سرخ حوا میخواد!!!