هنوز هستم ...

سلام

لبهای قشنگتون خندون!

خوبین؟

 

هنوز زنده ام، هنوز مغرورم،هنوز امیدوارم و هنوز هم لبخند میزنم، دنیا رو مسخره می کنم و با مشکلاتش روبرو میشم.

دلم برای نوشتن تنگ شده بود. این روزا فکر یه لقمه نونیم، فکر کرایه خونه و به این نتیجه رسیدیم بابا اونی که اون بالاست روزی  رو میرسونه!!!


بخاطر کار رو زای سختی دارم، تقریبا تفرح ندارم و بیکار که میشم درس می خونم. از وضع پیش اومده اصلا ناراضی نیستم. پول توجیبی که از پدرجان محترم دریافت می کنم به مراتب بیشتر از حقوقی هستش که می گیرم اما با این همه بازم میخوام ادامه بدم (قابل توجه اونی که گفت این کار بیگاریه و من اصلا انتظار شنیدن این حرف رو نداشتم). نیازی ندارم  خودمو به خودم یا به هیچ کس دیگه ای اثبات کنم.


محیط کار نظرم رو نسبت به خیلی چیزها عوض کرده و به همین خاطر از بابا بخاطر معرفی این کار خیلی ممنوم.


توو محیط کار فهمیدم:

*کارفرماها یه گوشی دارن که پیشرفته ترین تکنولوژیش چراغ قوه ی رو سرشه و کارکنانشون آخرین مدلها رو دارن!

*هنوز کسایی هستند که صبح رو با صدای هایده، مهستی و شکیلا شروع می کنن و شبهای جمعه آهنگ های عاشقونه ی ابی رو گوش میدن!

*مردها علارقم تمام ابهتی که توو محیط کار دارن، با چه ظرافت خاصی با همسرانشون برخورد میکنن و خانواده رو مهمترین اصل میدونن و همسرانشون سپاسگزار این افراد هستند.

*با زنهایی آشنا شدم که پا به پای مردها کار میکنن و هیچ ادعا و شکایتی هم ندارند و پشت مردهاشونو خالی نمی کنن. از یکیشون شنیدم: چند شیفت کار می کنن، از صبح تا بعد از ظهر اینجا، بعدش کارهای خونه و بعدش هم توو اتاق خواب پیش همسرشون!!!

** و مهم ترینش اینه که : روز را خورشید میسازد، روزگارش را ما !!!

 

شاید بعدها از خاطرات کار بنویسم، جالبن به خصوص که اکثر حرفا توو اینجور محیط ها 18+ هستش!!!

 

----------------------------------------------

پاورقی 1: گاهی خدا درها رو میبنده و پنجره ها رو قفل می کنه، زیباست اگه فکر کنی شاید بیرون طوفانه و خدا میخواد از تو محافظت کنه !

پاورقی 2: کسی که برای بودنت خدا رو شکر نمی کنه، برای برگشتنت هم دعا نخواهد کرد!

پاورقی 3: از این که آدم مغروری هستم خیلی خیلی خوشحالم و خدارو شکر می کنم و حرفای دیگران برام اهمیتی نداره!

 

بی ربط: باید گاهی سکوت کنیم، شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد ...!!!

 

پاینده باشید ... مهدی!

مرخصی

سلام


چند وقتی میرم مرخصی ... !!!


اگه تونستم ... آپ می کنم و نظر میدم !!!


مواظب خودتون باشید ... بای تا های !!!


-------------------------------------------------------

پاورقی: به قول یکی ... من از این دنیا فقط، دوتا صندلی چوبی میخوام !!!




زندگی

در زندگی ۳ راه برای رسیدن به هدف وجود دارد:

1- اندیشه  والاترین راه

۲- تقلید آسان ترین راه

۳- تجربه تلخ ترین راه

شما کدوم راه رو انتخاب می کنید؟ ... چرا؟

-------------------------------------------------------

پاورقی 1: با تمام مخالفت هایی که از طرف خانواده و دوستانم برای کار کردن بود، بلاخره یه کار پاره وقت پیدا کردم و از یک شنبه رسما رفتم سر کار!!!

پاورقی 2: بخاطر تبریکاتون خیلی خیلی ممنونم ... دست گلتون مرسی !

 

بی ربط 1: وقتی زندگی رو از یخ ساختی ٬ برای آب شدنش گریه نکن!

بی ربط 2: بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی!!!