امسال چه چیز در انتظارم است ؟

تنها از تو می خواهم:

آن قدر به من ایمان عطا کنی تا در هرآنچه بر سر راهم قرار می دهی تو را ببینم و خواستت را.

آن قدر امید و شجاعت تا نومید نشوم

و آن قدر عشق و محبت ... هر روز بیش از روز قبل عشق نسبت به خودت و آنان که در اطرافم هستند.

پروردگارا، به من بردباری، فروتنی، و تسلیم و رضا عنایت فرما.

پروردگارا، به من قلبی فرمانبردار، گوشی شنوا، ذهنی هوشیار، و دستانی ساعی عنایت فرما تا بتوانم تسلیم رضایت گردم و آنچه را که به کمال برایم خواسته ای بدیده ی منت بپذیرم.  

خدایا، بر تمام عزیزانم برکت و بهروزی عطا کن، و صلح، دوستی و آرامش را بر قلوب انسانها حاکم گردان.


------------------------------------------------------------------------------------------

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است. آغاز بهار بر شما مبارک!

سپاس برای سالی که گذشت!

پروردگارا، تو را سپاس می گویم


.... برای تمام نعماتی که امسال به من ارزانی داشتی


... برای تمام روزهای آفتابی و برای تمام روزهای غمگین ابری و بارانی


... برای غروبهای آرام و شبهای تاریک و طولانی


تورا شکر می گویم برای سلامتی و بیماری ، برای غمها و شادیهائی که امسال به من عطا کردی.


تو را شکر می گویم برای تمام چیزهائی که مدتی به من قرض دادی و سپس بازپس گرفتی .


خدایا، شکرت برای تمام لبخندهای محبت بار، دستان یاری رسان، برای همه آن عشق و محبت و چیزهائی شگفت انگیزی که دریافت کردم.


شکر برای تمام گلها و ستارگان، و برای عزیزانی که دوستم دارند. .


خدایا، تو را شکر می گویم برای تنهائیم، برای شغلم، برای مسائل و مشکلاتم، برای تردیدها و اشکهایم، چرا که همه اینها مرا به تو نزدیکتر کرد .


تو را شکر می گویم برای تداوم حیاتم، برای اینکه سرپناهی  در اختیارم نهاده ای، برای غذایم و برای برآورده کردن تمام نیازم.

ز ند گی زیباست اگر ...

*آنچه آرزوی توست ، درباره اش خیال پردازی کنی .

هر جا که آرزو دا ری برو ی.و هرچه را که آرزو داری جست و جو کنی .زیرا زندگی همان گونه است که تو ، به آن شکل می دهی .



*زیبا ترین آینده بستگی به آن دارد که بدی ها ی گذشته را فراموش کنی. اگر بر خطا ها ی گذشته که تو را آزا ر می دهند چیره نگردی ،هرگز از زندگی گذشته ات رهائی نخواهی یافت تا شیرینی اکنون و آینده را  تجربه کنی .



*هرگز سخنان مهرآمیزت را از کسانی که به دلگرمی نیاز دارند ،دریغ  نکنی. بگذار این واژه ها چون خورشید گرمی بخش ،آسمان زندگی شان را روشن  کند.



*با تمامی وجودت زند گی کن و همیشه به رغم دشواری ها  لبخند بز ن.

باشد که زندگانی ات از شادی سرشار شود .