چرا انسان تا بدین حد رنج می برد؟

زیرا در زندگی اش، جار و جنجال هست؛ اما موسیقی ِ خاموش نیست.


زیرا در زندگی اش، وراجی های افکار هست؛ اما خلوت نیست.


زیرا در زندگی اش، نا آرامی احساس هست؛ اما بردباری نیست.


زیرا در زندگی اش، هجوم دیوانه وار به این سو و آن سو هست؛ اما آرام و قرار بی مقصد نیست.


و دست آخر در زندگی اش، * خود * حضوری فراوان دارد؛ اما خدا، به هیچ وجه. 

نظرات 9 + ارسال نظر
کوچولو شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ http://roshankocholo.blogfa.com/

چونگه همه هستن به غیر از خود به خودا!!

Ary@n شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.endless-way.blogsky.com

بالایی راست میگه همه چیز هست بجز خود

اتفاقا یکی از نشانه های حضور *خود* در زندگی همین نادیده گرفتنشه

فرزانه شیدا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ http://fsheidaa.blogfa.com

با سلام ممنونم از نظرات شما من بااجازتون ازاین مطالب بلاگ شما استفاده میکنم والبته بانام سایت خودتون اونو نشر میکنم
راستی درمورد اون سایت باید بدونید که لزومی نداره که شما حتما شاعر باشید بلکه میتونید دفتری برای خودتون داشته باشید و نثر ومطالبی که به قلم خودتون هست بنویسید ضمنا مطالبی مثل همین رو میتونید در بخش بالای صفحه سایت درج کنید که متعلق به مطالبی ازاین دست هست که دروبلاگ خودتون به روز میکنید
بهرحال باز میل خودتونه ضمنا یه پیشنهادی داشتم براتون درمورد سایت جاودانه ها که اگه مایل باشید دفتری از مدیریتش براتون بگیرم که همین مطالب رو خودتون دراون درج کنید اینجوری کار منهم کمتر میشه وشما باسم خودتون هروقتی زمان دارید آپ وبه روز میکنید اگر مایل بودید لطفا با وبلاگ من تماس بگیرید وخصوصی پیام بزارید
ممنونم از لطف شما
موفق وشادماباشید

یه دنیا تشکر

مررررررررسی

فرزانه شیدا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ http://fsheida.blogsky.com

سلام .خواهش میکنم بزودی براتون ایمیل وپسوردی رو که برای دفترتون در جاودانه نیاز دارید میگیرم ومیدم خدمتتون منتها لطف کنید ایمیل بدید تا براتون باین شکل ارسال کنم وآن لاین نباشه بخاطر امنتیش .مرسی
ودرضمن درمورد وبلاگم در بلاگفا همه این مشکلاتی که گفتین درسته اما دروغ چرا من بلد نیستم درستش کنم نه رنگها رو نه تغیراتش رو درعین حال یکم که دستکاری درویرایشش کردم حسابی بهم ریخت وحالا شعرمو که میزنم میافته وسط شعر پائینی ودر موندم که چیکارکنم!انشالله همکاری که برقرار شد این زحمت رو میدم بخودتون تا لطف کنید ومشکلاتش رو برام برطرف کنید میدونم تعارف هم نزدید اما خب من میدم به شما! چه بخواهید گچه نخواهید !!مگه نشنیدید سلام گرگ بی طمع نیست!!! ههههههههههههه
اما شوخی میکنم .بهرحال همینکه با مدیریت بتونم تما بگیرم اینکار انجام میشه وبهتون کاربری وپسورد رو میدم مدیریتشم عین همین وبلاگهای ماست وبعد درایمیل بهتون بیشتر توضیح میدم
شادمانه موفق ومانا باشید
شادزی

Farzaneh Sheida یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ http://fsheida.blogsky.com

فرزانه شیدا
یکشنبه 19 مهر ماه سال 1388 ساعت 1:19 PM
سلام .خواهش میکنم بزودی براتون ایمیل وپسوردی رو که برای دفترتون در جاودانه نیاز دارید میگیرم ومیدم خدمتتون منتها لطف کنید ایمیل بدید تا براتون باین شکل ارسال کنم وآن لاین نباشه بخاطر امنتیش .مرسی
ودرضمن درمورد وبلاگم در بلاگفا همه این مشکلاتی که گفتین درسته اما دروغ چرا من بلد نیستم درستش کنم نه رنگها رو نه تغیراتش رو درعین حال یکم که دستکاری درویرایشش کردم حسابی بهم ریخت وحالا شعرمو که میزنم میافته وسط شعر پائینی ودر موندم که چیکارکنم!انشالله همکاری که برقرار شد این زحمت رو میدم بخودتون تا لطف کنید ومشکلاتش رو برام برطرف کنید میدونم تعارف هم نزدید اما خب من میدم به شما! چه بخواهید چه نخواهید !!مگه نشنیدید سلام گرگ بی طمع نیست!!! ههههههههههههه
تازش من 50تا وبلاگ دارم این فقط یکیش بود! ههههههه
اما شوخی میکنم .بهرحال درمورد جاودانه ها همینکه با مدیریت بتونم تما س بگیرم اینکار انجام میشه وبهتون کاربری وپسورد رو میدم مدیریتشم عین همین وبلاگهای ماست وبعد درایمیل بهتون بیشتر توضیح میدم
شادمانه موفق ومانا باشید
شادزی

http://www.usaflorist.com/images/products/large/3REDROSE.jpg

یه تشکر بهتون بدهکار شدم

مرسی واقعآ

بخاطر عکس ممنونم

Prince of Persia یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ http://asheghanehayeman7.blogfa.com

سلامی از جنس مهربونی قطره های بارون!
تولدت رو از ته قلب کوچیکم تبریک میگم. امیدوارم خدا عمری با عزت بهت بده سرشار از عشق و خوشی...
طولش مهم نیست! به عرض زندگی توجه کن!
فدات ...
(در ضمن از دوستات اگه کسی توی بلاگفا مشکل داره و خواست کمکش میکنم! به هر حال کلی ساله تو بلاگفاییم!، با سیستمش آشناییم!!)

مرسی عزیزم

تولدم 29 مهر بود فکر کنم!

ولی یه دنیا دوستت دارم دوست قدیمی!

Prince of Persia دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://asheghanehayeman7.blogfa.com

Oh! pardon me!
شرمنده ما همه فکر می کردیم 19 مهره! 9 یادم بوده!
داداش کلی بهت زنگیدیم خداییش با برو بچز اما گوشبت خاموش بود (همین جدیده رو میگما!)
خدا رو شکر که 29 هستی! کلی حالمون گرفته شد که نتونستیم ببینیمت به خدا
دوستت داریم :-)

مریم دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

[گل][گل[گل][لگل][گل][لگل][گل][گل]
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
سلام
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
خوبی؟
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
شاپرکهای خیالی به روز شد
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
خوشحال می شم سر بزنی
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
[گل][گل[گل][لگل][ل[گل][لگل][گل]

negar دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ق.ظ

شاید به خطر حسرت های گذشته .کاری که نباید می کردیم و کردیم.حرفی را که باید میزدیم ولی غرور اجازه نداد و تا اخر عمر یادمون میمونه که اون موقعیت یا ادم دیگه بر نمیگرده.ولی نباید هیچ وقت خیریت رو فراموش کرد.

اون خریت بیشتر بهش می خوره!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد