مجنون و لیلی واقعی!

یک شبی مجنون نمازش را شکست / بی وضو در کوچه لیلا نشست


گفت یا رب از چه خوارم کرده ای ؟ / بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟


خسته ام زین عشق ، دل خونم مکن / من که مجنونم ، تو مجنونم مکن


مرد این بازیچه دیگر نیستم / این تو و لیلای تو ، من نیستم


گفت ای دیوانه ، لیلایت منم / در رگ پنهان و پیدایت منم


سال ها با جور لیلا ساختی / من کنارت بودم و نشناختی


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


پ.ن: لطفا بدون تعصب و جانب داری بگید چه رنگی رو دوست دارید! ... ممنونم



نظرات 13 + ارسال نظر
ماه پیشونی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.mahpishoonii.blogfa.com

قرارداد بستم اول بشم

از این وبلاگ بوی عاشقی میاید
.
.
.
.
جدی خیلی ها هستن همیشه کنار هم هستن ولی هیچ وقت نمیگن مثل اوشونا

بوی عاشقی میاد ولی اون چیزی که شما فکر می کنید نیست.

منظورت از اوشونا چیه!!!؟

ماه پیشونی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.mahpishoonii.blogfa.com

ببخشید اگه حرفم ناراحتتون کرد
اوشونا که توی وبلاگ خودم بحثش بود ((معنای خوشبختی این است که............))

والا من اصلا ناراحت نشدم حالا شما چرا این برداشت رو کردید نمی دونم!؟

ولی حداقل متن رو تا آخر می خوندید و جواب سوال رو میدادید

جوووونور یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ http://joooonevar.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
قربان داداش مهدی با محبتمان شویم همه جوره
میبینیم که اهل و عیال اسمال آقا به عمارتتان راه یافت و زین پس با طفلان ایشان کتابت ما نیز زیباتر خواهد گشت
خدمتتان عارضیم که ما همه ی الوانها را میدوستیم لیک رنگ مرکبات خصوصا"پرتقالهای بر روی درخت بیش از هر رنگ دیگری دلمان را می برد
--------------------
داداشی من عاشق رنگ نارنجی پرتقالی هستم پدرام اما شدید رنگ قرمز دوست داره و سر همین همیشه بین ما جنگ بالشت در میگیره
--------------------
به کسی نگویید...از سایت کتابخانه در مدرسه آمده ایم نت و در حال نت گردی هستیمبیکاری پدرمان را در این مکتبخانه به در آوردهاجازه هم نمی دهند از این خراب شده خارج و به عمارت پدریمان برویم و اندکی خبر مرگمان بتمرگیم و ممارست تست نماییم

سلام آبجی جووونور

قدم رنجه فرموده اید و عمارت ما را سرافراز!!!

راستش رو بخوای اطاعت امر کردم اهل و عیال اسمال رو آوردم؛ شما اولین نفر بودی که گفتی.
-------------------------------
مرسی هم از خودت و هم از پدرام جون...هردوتون رنگای خوشگلی رو انتخاب کردید
-------------------------------
ایول به آبجی نگفته بودی اهل Spy بازی هم هستی اونم با تیپ نینجا!!!

مگه کلاس نداری؟ خوب بشین همون جا درس بخون.

فرزاد کافه چی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

من نوک مدادی دوست دارم... منتهی نوک مداد آبی آسمونی...

مرسی

پس شدی ... آبی آسمونی!؟

ماه پیشونی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.mahpishoonii.blogfa.com

قرررررررررررررررررمز
کلا رنگای گرم پررنگ

مرسی

مهرشید دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ http://goshvaremehrshid.blogfa.com/

سلام
من صورتی رو دوست دارم . بنفش و سفید رو هم همین طور
ممنون که اومدی

سلام

مرسی که شرکت کردی!

الناز دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://parvazeghasedak.blogsky.com

سلام

قبلا این شعر خونده بودم ،قشنگ بود!

حالا چرا پرسیدی چه رنگی دوست داریم؟
من خیلی کنجکاو شدم!/؟

من بنفش کم رنگ .صورتی وآبی آسمونی هم دوست دارم.(ببخشید اگه زیاد شد)

حالا بگو خودت چه رنگی دوست داری؟؟؟

سلام

اگه میدونستم خوندین نمیگذاشتم!!!

این که پرسیدم بماند بعدا سر یه فرصت مناسب می گم.

خودم هنوز نمیدونم چه رنگی دوست دارم. من با تمام رنگها حال می کنم!

شب برفی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

سلام دوست جون ..

من از دوق زدگی مردم که هم این همه کامنت داده بودی هم برام کد گذاشته بودی .
وااااااای دارم آب میشم میرم تو زمین !!!!!

رفتم تو وبلاگ ماه پیشونی که ازت شکایت کنم و غیرتت به جوش بیاد قل قل کنه !! که سراغ ما هم بیایید!! بله دیگه خانوما اینجوری ان !!!!

من که از بس آژ می کنم بلاگ اسکای شرنده شده برام نامه ی تشکر فرستاده که بی خیالش بشم !!
دوست جون هنوزم که اشتباهتو اصلاح نکردی این قالبت بدجوری روی مخه هاااااااا !!!!!!!!!
شوخی کردم !! ولی درستش کن وا یعن چی !!

سلام سلام

چه کنیم دیگه خراب آبجیمونیم!!!

بیچاره بلاگ اسکای. سالی یه بار آپ می کنی. جان خودم این جمله عین گفته ی مسیحه اگه اشتباه گفته با خودش!

شب برفی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

چقدر اشتباه املایی داشتم !!

راستی یادم رفت بگم من طیف بنفش رو دوست دارم . از پوست پیازی گرفته تا بادمجونی !
٬٬٬

می دونم که خیلی برات مهم بود و نظر سنجی ات با نظر من کامل میشه !! واسه همین گفتم !

اشتباهاتم قشنگ بود!

مرسی شرکت کردی. بله الان دیگه کامل شد.

daya سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.ouch1986.blogfa.com

سلام
احوالتان؟
رنگ آسمون بعد از غروب خورشید
طوسی و نقرابی و قرمز را دوست
میدارم

سلام

لطف کردی شرکت کردی!

Prince of Persia چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://asheghanehayeman7.blogfa.com



یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر زلیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای
بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

نشتر عشقش به جانم می زنی
دردم از لیلاست آنم می زنی

خسته ام زین عشق، دل خونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو ... من نیستم

گفت: ای دیوانه لیلایت منم
در رگ پیدا و پنهانت منم

سال ها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم
صد قمار عشق یک جا باختم

کردمت آوارهء صحرا نشد
گفتم عاقل می شوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت
غیر لیلا برنیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی
دیدم امشب با منی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سرمیزنی
در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بیقرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم.

=-=-=-=-=-=-=-=-

من عاشق رنگ بی رنگیم !!
مثل شیشیه !!

-=-=-=-=-=-=-=-=-

شاید کم رنگ باشم ؛ اما دو رنگ نیستم !!

مرسی ... جون

خوبه که دو رنگ نیستی!

پیام سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://smile2me.blogsky.com

قبل از هر چیزی بذار بگم تا اومدم این لبخند رو واسط بذارم n نفر اومدن با سیستم کار داستن.داخل سایت دانشکدم.به روح هم اعتقاد دارم. رنگ مورد علاقمم یاسی.

جیگرررررررررتو برم پیام جون

نازززززززززز دلمی

تنهاترین لوطی دنیا یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

من عاشق رنک ابی اسمانی ام..... از سرخ بیزارم و حالت تهوع بهم دست میده.....

مرسی

تهوع؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد