برای عزیزم!

سلام عزیزم


-سلام (هنوز مشغول کتاب خوندن)


خوبی قربونت برم؟


-خداروشکر


چه خبر فدات شم؟


-خر تو لباساته چی می خوای؟ (سرشو آورد بالا و نگام کرد)


هیچی جیگرتو فقط دلم برات تنگ شده بود. ناز دلمی!


-تو از این حرفا بلد بودی و رو نمی کردی؟


 من که همیشه چاکرتم؛ بذار ببوسمت!


-خدا ازت نگذره ( با خنده)

 

--------------------------------------------

 

پ.ن 1: اینا مکالمات پسر بود با مادرش!!!

 

پ.ن 2: مامان میخوامت؛ حتی بعد ازدواجم!!!

نظرات 14 + ارسال نظر
Ary@n دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.endless-way.blogsky.com

تمرینش روی مامان انجام میشه!!! اصل کاریش جای دیگه!!!

آره یه جورایی تمرینی بود!

ولی خیلی خاطرش برام عزیزِ

Prince of Persia دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ http://telesm.blogsky.com/

سلام !!

خدای نکرده که گوشات دراز نشده ؟!

آخرین کلمه ی این پستت خیلی یه جورایی بودا !!

مواظب خودت باش ... مین به خودت ببند و خودتو از 12 طبقه پرت کن پایین !! اما از اون کلمه ه ه پرهیز کن !!

تماس فرت !!



سلام

نه خیلی دارز نیست!

منظورتو نفهمیدم...حتی بعد ازدواجم!؟

پروفسوردکتر مهندس دیوونه دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ق.ظ http://divonehkhoneh.blogfa.com/

سلام نظرت رو در مورد مطالب توت فرنگی خوندم خوشحال می شم به من سربزنی ونظر بدی

سلام

بله دیگه!!!

پروفسوردکتر مهندس دیوونه دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://divonehkhoneh.blogfa.com/ /

سلام واقعا منتظرنظر شما در رابطه نوشته هام از نظر نوع نگارش و...بودم وهستم.البته اگه یه دیوونه رو قابل نویسنده شدن بدونید

سلام

خواهش میشه!

مزاحم میشم!!!

باران دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://gha3edake-raha.blogfa.com

سلام
البته فکر کنم مکالمه ی پسری هست که کارش پیش مامانش گیر کرده.
وگرنه پسرا بد اخلاق تر از این حرفا هستن.

سلام

کارم که گیره!!!

ولی بد اخلاق نیستم

[ بدون نام ] دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

j

daya سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.ouch1986.blogfa.com

سلامم مهدی جون
چه دوست داشتنی بود
تحت تاثیر قرارم داد
دوست داشتم
-----------------------
شما همیشه به ما لطف داری
چاکریم جان شما

سلام سلام دایا جوووون!

مخلصیم دربست از اینجا تا اونجا!!!

mahpishoonii سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

che pesare lusi
chi mikhasti ma fahmidim ke mikhai mamanet barat bere khastegari
aztaraf man salam beresun begu maro ham vase aroosi pesaresh da'vat kone
vali kheli khobe ke enghadr khanevadato dusteshun dari khoda barat negaheshun darei
manam khanevadamo kheyli dust daram(akh cheghadr delam vasashun tang shode

khodaya be khatere in barekat bozorget
SHOKR

فینگیلیش تایپیدی!

لوسی از خودتونه!!!

خاستگاری چیه دیگه. خداروشکر

مریم سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

مرسی بمن سر میزنی!

وظیفه بود عزیز!

mahpishoonii پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

farsi nemitunam benevisam felan bebakhshid

اشکال نداره!

شب برفی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

واقعا چی می خواستی از مامانت .
من واسه تو و پیام خیلی نگرانم دارین بدجوری میرین تو دیوار !!

این کلمه ی اخریه کار دستت می ده ها .
واسه ی ازدواج باید خودتو مثل یه مورچه سبک کنی تا وقتی از طبقه ی بیست و هشتم سقوط کردی احیانن پایین سالم بمونی !!!
اینو کارشناسان می گن !!!
ولی با این حال من باز حاضرم واسه ی تو هم پادرمیونی کنم ! سقوطش دیگه با خودت !! برادرررررررررررر (چون این کلمه رو خیلی دوست داشتی نوشتم ! )

باور کن هیچی فقط شیرین پلو بازی در آوردم!

من که چیزیم نیست ولی به پیام شک دارم!

من عاشق پروازم اون از نوع سقوط!!!

میخوای لج دربیاری!؟ نوبت منم میشه

بانو تمشکی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://tameshki.com

یعنی منو دوست نداری ؟
فقط خاطرم عزیزه ؟

من دوتاشو میخوام !!

خوبی ؟ به یادت بودم !
سفر بودم . . . دسترسی به نت فعلا ندارم !
رخت منزل بربستیم و رفتیم ی دیوونه خونه ی دیگه !!
تو چطوری ؟
مگه مزدوج شدی ؟!
بلا ؟ نمیگی به ما ؟

به به میای از این ورا گذری!!!

خونه ی 9 new! کو شیرینیش

مزدوج! مگه بیکارم .بیخیال

قول میدم اگه خبری شد تو و شب برفی اولی بفهمید

daya پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.ouch1986.blogfa.com

ما به فدایتان
نه همین بغل مغلا نگه دار
پیاده میشم
راضی به زحمت شما نیستم به خدا
پیاده میرم یه هوایی هم به کلم بخوره بد نی
-------------------
راستی : مهدی,چند مهر 66,دانشجو ؟؟؟؟؟

باشه! کرایه یادت نره!!!

۲۹ مهر . سوالت همین بود؟

بانو تمشکی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

ما رفتیم !
نیومدی !

خدا به همرات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد