بازم خرداد داره میاد ... شاید این بار بدون حادثه!

یادش بخیر سال پیش بود؛ چقدر همه خوشحال بودیم. چرا؟ چون قرار بود سرنوشت یه مملکت بدست مردمش عوض بشه. هر روز عصر با بچه ها هماهنگ می کردیم می رفتیم ستاد م.ی.ر ح.س.ی.ن؛ دستبند به دست با شالهایی که به صورت کروات درست شده بود گوشه ی خیابون پوستر پخش می کردیم .

یادمه همگی یه سی دی از آهنگایی مثل دی جی مانی (یه یا ح.س.ی.ن تا م.ی.ر ح.س.ی.ن) تتلو(ایران س.ب.ز) و ... که برای س.ی.د خونده شده بود رو می گذاشتیم تو ماشینا و تو شهر می تابیدیم و تبلیغ می کردیم.


یادم نمیره که از طرف خونواده ی مادرم چه حرفایی شنیدیم و چه کم محلی هایی که ندیدیم، و برعکس، خونواده ی پدریم که عاشق شونم؛ همگی باور س.ب.ز داشتن. دم همشون گرم!


به هر حال خوشحالم چون بعدها که ازدواج کردم با افتخار تو صورت دختر کوچولوم!!! نگاه می کنم و بهش میگم اون روزی که خیلی ها ایرانو به یه گونی سیب زمینی فروختند، منو مادرت (هنوز پیداش نکردم) راه درست رو تشخیص دادیم!

 

-------------------------------------------------

 

پ.ن 1: توی انتخابات فهمیدم که احترام به عقیده ی دیگران تو این مملکت یعنی پشم!


پ.ن 2: قصد توهین، تحقیر یا تخریب شخصیتی نداشتم پس اگه کسی نتونست جا خالی بده و بهش برخورد به ... ! دیگه دیگه!!!


پ.ن 3: حوادثی که تو انتخابات پیش اومد بدون شک یکی از معیار های انتخاب همسر آیندم شد که یا باید م.و.ج س.ب.ز باشه یا از 2ختران ف.ی.ر.و.ز.ه. ا.ی!

نظرات 16 + ارسال نظر
mahpishoonii پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.mahpishoonii.blogfa.com

akh akh aslan harfesho nazanin ke man yadam be gerye haye oon rooza miofteh nabud misham hichkas nemidune che balai sare man oomad khoda azashoon nagzare
kash aslan nagofte budin

اینو گفتم تا یادمون نره و داغ دلامون تازه بشه!

Prince of Persia جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://telesm.blogsky.com/

سلام !!

گور پدر همشون !! از ا.ن گرفته تا همون میر ... !!

برادر من اینا هیچ فرقی با هم نمی کنن !! فقط می خواستن من و تو رو بازی بدن !! تو هنوز ماتی نمی فهمی انگاری !!

قضیه چیه هی داد می زنی زن می خوام ؟! هان ؟!

فیروزه ای با فیروزه !! نسبتی داره آیا ؟!

مبارکه !! بالاخره هر کسی به نوعی و تمثیلی حرفشو میزنه !!

از خرداد تا فیروزه !!

تماس فرت !!

سلام

اینم یه حرفیه!

نه عزیز دختران فیروزه ای یه گروه از دخترای باحال بودن که فائزه هاشمی توی انتخابات برای حمایت از میر حسین راه انداخت!

هنوز فصل جفت گیری نرسیده بیخیال!!!

شنگول براچی برداشت درپیت کردی!؟

شایعه پراکنی جرم محسوب میشه!

Ary@n جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.endless-way.blogsky.com

دنبال یه چیز سبز می گشتم فقط اینو پیدا کردم! :

سوتفاهم نشه! ما هم خودمون... آره!

ایول خیلی حال کردم!

دَم هرچی آرهَ ست گرم!!!

مریم جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

یادمه موج سبز ب کلاس فرانسه هم نفوذ کرده بود!

بله!

یادته برات دستبند سبز آوردم گفتی یکی داری!!!؟

دکترپروفسور مهندس دیوونه جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://divonehkhoneh.blogfa.com/

سلام
منم سبز بودم
دفترمون رو تبدیل کرده بودیم به ستاد سبزها.اونم کجاروبه روی حوزه علمیه ومسجداصلی شهر.
یادش به خیرروزای جمعه امام جمعه شهرستان چه دری وریهای نثارمون می کرد.ازاون تاریخ به بعدما روزای جمعه تعطیلیم(ازاول شروع خطبه ها تاآخر نماز)

سلام

ناز نفس هرچی سبزاندیشه!

[ بدون نام ] شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

حاجی قاط نزن !! شوخی کردم بات !!

من چه می دونم دختران فیروزه ای چیه !! اما فک کنم یه چیزی تو نقطه ی مقابل فاطی کماندو باشه با توصیفات تو !! البته ظاهری !! باطنی جفتشون نکبتن !!

درس عبرتی باشه برامون که بدونیم ا.ن و سبز و قرمز و فیروزه ای !! و ... همش ساختگیه !!

آب از سرچشمه گله !!

" از پس پرده نگاه کن !! "

تماس فرت !!



قاط نزدم جیگرتو!

تو این یه مورد موافقم! آب از سرچشمه گله!!!

توت فرنگی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ق.ظ

خرداد هیچ وقت بدون حادثه نمیشه.....[:S003:
یادش بخیر

یادش بخیر

شدیم ۸-۳!!!

بنده خدا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام.
فقط اومدم بگم منم اررررررره...
حالا چی شد یاد انتخابات افتادین؟!
این همه اتفاق!!!!!!!
مثلا امتحانات!!!!!!
هرچند یکی از یکی بدتر...
بی خیال ادامه بدین
انشالا یه بنده خدای سبزی نصیبتون شه. به حق ۵تن امین...

حرف نداری!

قربون دعا کردنت. خیلی باحالی!!!

دختر خورشید شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://marge-ghoo.blogfa.com

salam khili etefaghi chonn didam dooste totfarangii oomadam inja

میای از اینورا گذری...!

بازم به توت فرنگی باعث شد مارو آدم حساب کنی!!!

توت فرنگی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

کو پس؟
مردم از بس امدم و هی تند تند معیاراتو خوندم.....

اینهاش!!!

تازه شدیم ۹-۴!

کوچولو شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام تو رو خدا مطالب وبلاگت رو خراب نکن
برای این میگم که هنوز خیلی مونده تا با این جماعت ... که به قول چرچیل یا اقلیت خائنن یا اکثریت نادون اشنا بشی ... زیاد تو بازی سیلست هم وارد نشو.
اما مطلب پاییننی خیلی باحال بود جیگرتو بخورم قلوب قلوب

سلام سلام

چشم حتمآ قول میدم دیگه نمینویسم!!!

چاکریم

کسری شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.xkasrax.blogsky.com

مهدی-پسرم مواظب باش-اینها علاقه ی زیادی به گونی دارن-حالا فرقی نمی کنه داخلش سیب زمینی بره یا دانشجو-من همیشه هستم و خواهم بود و در کلی یعنی آره

چشم بابا بزرگ!!!

با این گونیه بودم. آره خدایی حق با توست

توت فرنگی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام
ممنونم که با منی

سلام

ما نیز!!!

بانو تمشکی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://tameshki.com

اره خرداد پارسال پر از شوق سیاسی بد !
بچه های دانشکده پر از هیجان بودن !
همش بحث های سیاسی ~~
خدای من چی بود ؟
هر چی بود یدونه بود !!
شاید باز ؟ اما این نمیشه دیگه !
بچه دهنت بو شیر میده !!
بشین سر جات زن زن میکنی !! بی ادب !!
دقیقا منم کیسی پیش میاد از نظر سیاسی بهش نگاه میکنم بعد . . .

دیگه نمی شه مطمئن باش!

نخواستیم. اگه من زن گرفتم هرچی خواستی بگو!!!

. بـ انـ و تمشــ کی . یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ http://tameshki.com

افرین !!
زن چیز خوبی نیس !!

مرد هم چیز خوبی نیست !!
باشه ؟
من کامی درست !!
من همیشه هست !!
برو حالشو ببر !

نه این خوبه اون یکی!

میرم

بیتا دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.sagiiran.blogsky.com

حالا اومدیمو بچت پسر شد؟ دیگه چی؟
ما به خرداد پرحادثه عادت داریم
راستی منم خردادیم
خانه ی کسانی که نمیزارن من و تو ما بشیم ویران باد

خدا نکنه فقط دختر!!!

تولدت مبارک!۳۱ بودی نه؟

خدا delete شون کنه!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد