آدم و گاو

سلام

میدونید شباهت گاو با یه سری آدما چیه؟


این که هردو سرشون رو میندازن پایین و میرن. رفتنش مهم نیست به هر جایی می تونه باشه مثل رد شد از خیابون وقتی چراغ قرمزه، راه رفتن توو پیاده رو و خوردن به یکی ( و شنیدن این جمله؛ هوی عمو چیه سرتو مثل گاو انداختی پایین و میری!!!؟) یا حتی بی خبر وبلاگتو بیخیال شی.


اما تفاوت عمده ی آدما با گاو اینه که برمیگردن و معذرت خواهی می کنن. حالا چه توو پیاده رو باشه چه توو وبلاگشون! ... بخاطر این که چند وقت نبودم معذرت می خوام.


-----------------------------------------------

پاورقی 1:بنویس نام مرا در کف دستت ای دوست ، تا به هنگام قنوتت نبری از یادم.


پاورقی 2: اگه یه پاک کن جادوئی داشتی ، کدوم یکی از خصوصیات منو پاک میکردی !!؟


بی ربط: اشتباهات انسان، در ابتدا رهگذرند، سپس میهمان می شوند و بعد صاحبخانه.

 

نظرات 14 + ارسال نظر
وبساز دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد و گرنه خوابمان می گیرد دست اندازها نعمتند
میدونی؟ اگه صخره و سنگ تو مسیر رودخونه نباشند صدای آب اصلا قشنگ نیست.......

راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

اگه غمگین بودی واحتیاج به درد دل داشتی خبرم کن.بهت قول نمیدم بخندونمت ولی این قول رومیدم که باهات گریه کنم

یک نفر . . .
یک جایی . . .
یک وقتی . . .
تموم رویاش . . .
لبخند تو بودی . . .
پس یک جایی . . .
یک وقتی . . .
با یک لبخند یادش کن

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

بذار صدامو صاف کنم ! اوهوم

ببند پوزه ی کثیفتو

mahmood دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

تو هم مثل بالایی

سپیده دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

در واقع... اوووول

رسما اول!

سپیده دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

تو اومدی و من رفتم... یعنی دارم یه مدت میرم! ولی تو خونه من بیا...

معذرت خواهی تون رو پذیرفتیم و پیشاپیش معذرت میخوام

میخوای کف دستش تقلب بنویسه؟؟؟ نوچ نوچ نوچ... کار خوبی نیست باید همین جوری وقت قنوت یادت باشه!

اگه یه پاکن داشتم... نبودن هاتو پاک می کردم!!!

کجا پس؟

تقلب چیه؟ اینطوری یادش می مونم!

مرسی بخاطر پاکن

ترنجستان دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://toranj0.blogsky.com

سلام
حالا چرا کف دست؟!!!
اینجا هم تقلب!!!!!!!!!!!بسه دیگه
اگه پاک کن جادویی داشتم اون پستهای بد قبلیتو پاک میکردم خصوصیات بدتم خدا باید پاک کنه نه من
کلا گاو حیوونه نجیبیه

سلام

بابا اون پستها بد نبود که!

مرسی پاکشون کردی

گاووو فوق العاده س

دودو دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://doudou.blogsky.com

خیلی با این جمله اولیه حال کردم...اما با حرف سپیده بیشتر!

عزیز من خصوصیاتت رو که زیاد نمی شناسم...

اما اگه یه فراموش کار میشی یه وقتا....سعی می کردم فراموش کردن رو پاک کنم.

بله فراموش کار که هستم!

مرسی

. بــانــ و تمـ-شکـ-ـی . دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

اگه پاک کن داشتن خیلی چیزا که بی اهمیته رو . . .
مثه این وبلاگ بدبخت ما که هیچی

هان!

آخرش چی شد؟

پاک کن

مونا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://raghse-mah.blogfa.com

اگه پاک کن داشتم اون نمره های بد تو پاک میکردم!

دست گلت مرسی

ایول

بهاره دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.pashe-koori.blogsky.com

خواهش میکنم.
به این میگن رئالیسم؟

آره رئال!

فقط رئال

leila دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.spotdark.blogfa.com

عذرتُ با اغوش باز می پذیرم برادر عزیز...
ولی دفعه اخرت باشه هــــــــــا گفته باشم

چاکریم آبجی

چشم

تلاله سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

اگه پاک کن داشتم.چرا تو رو پاک کنم.مسافت رو پاک میکردم تا از نفسم دور نباشم....
بازم سلام یادم رفت. سلام

آقا مهدی ...ای ی ی ی ی ی داد از جدایی

سلام

ای بابا ای بابا تو هم که عاشق شدی انگار!

خدا به یارت برسوندت

کسی که تو هم دوسش داری! سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام مهدی جونم!

اگه یه پاک کن جاودانگی داشتم ،خود خواه بودن ومغرور بودنتو باهاش پا ک می کردم .

امیدوارم که ناراحت نشده باشی!

ببخشید شما؟

مغرور و خودخواه نیستم، اصلا!

اگه هم هستم به خودم مربوطه و جزیی از شخصیتمه

راستی

من کسی رو دوست ندارم، من خودم ختم تلقین به دیگرانم پس چیزی بهم تلقین نکن!

آره دادا

پروفسوردکترمهندس دیوونه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://divonehkhoneh.blogfa.com/

خدائیش بعضی جملاتی که تووبلاگت می گذاری من روبدجوری حال به حالی می کنه

خوشحالم کردی!

ایول

دختر خورشید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد