روز من، تولد من

سلام سلام

 

مامان میگه اذان ظهرو می گفتن که من به دنیا اومدم!

می خواستم از نوزادی عکس بذارم، اما یا من مینی سوپر بودم یا مامان اینا توش بودن و باید ازشون می پرسیدم و بعد میذاشتم. به هر حال


این کودکی


راهنمایی



دبیرستان

پیش دانشگاهی


سال اول دانشگاه


سال دوم


اینم امسال تابستون


----------------------------------------------

پاورقی 1: خدایا ممنون که به من فرصت بودن دادی و اجازه دادی تا باشم!

پاورقی 2: عاشق روز تولدمم چون بزرگترین معجزه ی زندگیم تولدم بوده!

پاورقی 3: خانواده ی خیلی خوبی دارم و براشون می میرم ... خدایا شکرت

پاورقی 4: من روانیه آهنگه" میلاد" سیاوش قمیشی هستم ... لطفا گوش کنید!!!

 



حرف من: پارتی بگیرید و حال کنید .... خبری از دعا ما نیست!

نظرات 36 + ارسال نظر
تربچه پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOU



HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOU



مبارک مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک



ببین طلوعه چشمات به دنیا چه قشنگه

نگاه شیطونه تو صمیمی و یه رنگه

روزه تولد توست همه میگن مبارک

منم می گم عزیزم

تولدت مبارک تولدت مبارک

مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی


مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی


مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی


مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی


مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی

سپیده پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا بندازیم امروز یک عکس یادگاری

همین امروز که شکفتی مثل گل بهاری

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

اشک ریزی شمع و نگاه کن که واست می چکه چیکه چیکه

کام همه رو بیا شیرین کن بیا کیک رو ببر تیکه تیکه

همه جمع شده اند دور تو امروز

همه بوسه می دن تو نشونی

در جشن تولدت عزیزم همه انگشترن تو نگینی

نگاه کن هدیه ها رو نگاه بادکنک ها رو

همه رنگ و وارنگی عجب روز قشنگی

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

الان ساعت 12 شد...

اولین نفس
اولین نگاه
و آغاز زندگی...

تولدت مبارک

چـــــــــــــــــــــــاکــــــــــــــــــــــریـــــــــــــــــــــــــــــــم


مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی

مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی

مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی

سپیده پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

به به به

سیر صعودی زیبایی داشتین دادا مهدی...

بازم تولدت مبارک

دم شوما گرم

حال دادی اســــــــاســـــــی

مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی


مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی


مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی

فندق پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://WWW.FIDEEM.BLOGFA.COM

سلام
کامپیوترم واسه تبریک گفتن قفلید مگه نه من اول می شدم

چه لطیف است حس آغازی دوباره
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز
روز میلاد
روز تو
روزی که تو آغاز شدی
تولد مبارک

تول تولد تولدت مبارک
حالا کجا بریم واسه شام .........
من منتظرم آدرسم لباس پوشیده دم در وایسادم ...

سلام

طوری نیست، مهم نیته!

مـــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی


امروز همه چیز آزاده .... جشن بگیرید

فندق پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

راستی بیا ببین آلبوم نوزادیت افتاده دستم سه تا عسک ازت گذاشتم بیا ببین چقدر نازی ..خودت هم باورت نمی شه

پیام پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

جزاکم الله خیرا
من بابی که ما به محفل شما عاشق اهل بیت چندان شرف یاب نمیشویم اما در بعضی از ابواب من جمله تولد پر برکت جنابعالی که بی شک از فیوضات پروردگار منان است حضور خود را اوجب واجبات دانسته و تبریکات و شادباش را از درگاه خداوند متعال پیشکش وجود پر برکتت مکنیم باشد که مورد قبول حق تعالی قرار گیرد.
از این بابت که شما جوان عاشق اهل بیت بند و بساط فسق و فجور را کنار گذاشته و چنین دلشیفته و خالصانه کریمه اهل بیت را به جشن و سرور خود دعوت کرده اید بسیار مسروریم
من باب شیرینی بنده حقیر مسئولیت پخش خرما را که از فهرست پذیرائی جنابعالی وا مانده بود شخصا بر عهده خواهم گرفت.
از خداوند متعال طول عمری با عزت ؛موفقیتی سرشار و روز افزون و سربلندی در یکایک مراحل زندگی را برای شما عزیز جان خواهانم


من الله توفیق
عجرکم عندالله

فندق پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://WWW.FIDEEM.BLOGFA.COM

نمی دونم جلمه آخرتو جدی گفتی یا نه ...
ولی من یه مقدار قیافت واسم آشناست ......
جالبه
اره دیگه میشناسمت این عسکارو از مامانت گرفتم

آره، جدی گفتم

دست گلت مرسی

h@ppy g!rl پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

بابایی تفلدتـــ تو وبمــ مبارکـــ !

حتمــا یه دید بیای ها :!

+ اوااااااا...!!!

پیش دانشگاهی خوشمل تر تری :!

دمت گرم، خدایی دخمل کوچولوی خودمی

دیگه زشت شدیم رفت بابایی

زبل خان پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com

تولدتون مبارک...بزن دستو......

اصلا فرق نکردید...

مرسی زبل خان

جدی؟

ترنجستان پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://toranj0.blogsky.com

سلام
به به...به به
چشممون به جمال آقا مهدی روشن شدتولدت مبارک
انشالله سالیان سال در کنار عزیزانت زنده و سلامت و دلخوش و کامیاب باشی...
برای تولدت تفالی به حضرت حافظ زدم ببین حضرت چه کادوی قشنگی داده بهت:
یارب این نو گل خندان که سپردی به منش
می سپارم به تو از چشم حسود چمنش
گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور
دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

سلام آبجی

مـــــــــــــــــرسی

دمت تو و حافظ باهم گرم ... حال اساسی دادین

ایول

الناز پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

لبخند زدی و آسمان آبی شد
شب های قشنگ مهر مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت
تا آخر عمر غرق بی تابی شد

**** تولدت مبارک ****

مـــــــــــــــــــــرسی
مـــــــــــــــــــــرسی

leila پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.spotdark.blogfa.com

داداشی تولــــدت خیلی مبارک....
کادوی ما فراموش نشــــه

آبجی خیلی ممنون

هان!!!!

کتایون پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://nokhodchii.blogfa.com/

امروز تو یه روزه شده بودی ... کوچیک و ناز ... بی گناه و پاک ... هنوزم پاکی ... شک ندارم

تولدتون مبارک
آقا فک کنم عکس دبیرستانو این تابستون عوض شده
من بخاطر کیک اومده بودم از بلاگ h@ppy g!rl
اینجوری قبول نیستا

مرسی، مرسی، مرسی

نه جون خودم ترتیب عکسا درسته

کیک که همونجا بود!

میــــــ ـــس اســــمــــارتــ ـی جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ق.ظ

.. تولدتون مبارک ..

ممنون

بازمصلوب جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ق.ظ http://postesefareshi.blogfa.com

میلاد ـ بــودنتون هـــــــــــــــــــوارتا تبریــــــک
روزگارتون پرتقالی ـ جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ

ایول

صفا جیغ

مــــــــــــــــــــرسی

بهاره جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.pashe-koori.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم..
امیدوارم که زیر سایه ی خانوادت باشی و عمر طولانی و با عزت داشته باشی.

مرسی آبجی بهاره

دمت گرم

sahar جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ http://barbi-va-khers.blogfa.com

منم اذان ظهر بی دنیا اومدم.
اِی کاش هیچ وقت بِ دنیا نمیومدم./یِ کلی غَم/
تولدت میارک/بوس/

من از این که به دنیا اومدم خوشحالم

یگانه وصالی جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ http://erolit.blogsky.com

با یه روز تاخیر:

تولدتون مبارک

بایه دروز تاخیر:

مرسی، ممنون

sahar جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://barbi-va-khers.blogfa.com

اوهوم حتما" باید کوپه باشه

خوبه!

کتایون جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://nokhodchii.blogfa.com/

سلام م م کوش این کیک میپیچونیا
مرسی از تعریفتون
تقریبا مینیماله.

سلام

کیک .... نداریم!!!

پروفسوردکترمهندس دیوونه شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ق.ظ http://divonehkhoneh.blogfa.com/

میگم بچگیهات کجابودی داداش!!!

یکی ندونه فک میکنه به آدم نظر داری!!!

h@ppy g!rl شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ق.ظ http://just-me-koko.blogfa.com

+!

شلامــ خوفــ ــی بابایی . صبتــون ناناس

و پاییزی و پاکـــ مثـــ بارون :!

به به .

بابایی ؟! چرا دیر دیر میاین ؟! اونوختـــ یهنی شوما

اینقد در خون شدید ؟! ()

+ هومـــ ؟!

سلام

بابایی سرم شلوغه

این ترم درسام خیلی سنگینه

تلاله شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ

به به مشتاق دیدار
بازم مبارک..اما اون قدیما بهتر بودیا
مثلا دوره پیش دانشگاهیت
تولدت مبارک.خوبه که شادی.
راستی به نظر خودم ژستم غمناک نبودا..آرزو بود
من خوب خوبم وشاد

غمناک بود دیگه!

اون ماله جوونیام بود!!!

پاستیـــل شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ http://lio.blogfa.com

تولدت هپــــی

تنکس

ابر بهار شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.vosatesabz.blogfa.com

تولدتون مبارک :)

پر از حس های خوب شدم

مرسی

آره؟ چرا؟

negar شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

وای چه birthday زیبایی.با کلی عسک از دوران طفولیت تا جوانی.خداییش اصلا فکر نمی کردم این طوری باشی.

In soft gleaming of stars….
may all ur dreams come true,
may evry star of every night bring love and joy
to you
Happy birthday

دیگه دیگه!

مرسی بسیار

. بــانــ و تمـ-شکـ-ـی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://tameshki.com

منو شطرنجی کنید ..

تولدت مبارک عزیزم

مررررررسی

شطرنجی ... !!!

دختر خورشید شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

moobarakaaaaaaaaaa basheee
eyy vall
belakhare cheshhmemonn be jamal shooma hamm rooshann shooddddddddd
moovafagh bashii

مرسی

شیرینیشو بده

h شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://fuckyour.blogfa.com/

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
برو دخملِ خوشملِ تو بوس کن تا 100 سال زنده باشی
حالا همه یه صدا بگین
تولد تولد تولد باباء h@appy g!rl
مبارک
هییییییییییییییی هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ماه پیشونی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام سلام زبل خان (به من میگی تنبل خان؟)

تولدت مبارک ایشاا.. سالهای سال زبل بمونی

لبخند زدی و آسمان آبی شد

شبهای قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولدت زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد


گفتم همه شعر گذاشتن منم یه خشکلترشو بزارم

کلا چهرت رو فراموش کرده بودم تجدید خاطره ی خوبی بود میگم قبلنا بهتر بودی ها داری پیر میشی زود باش مشخصات بده واست یه دختر خوب بجوریم بهش بندازیمت

خدا شمارو برای خانوادت و خانوادتو برای شما نگه داره
اهنگ میلادم دوست میداریم

میگم من شیرینی میخوام میدی یا داد بزنم

مرسی اما فک کنم این شعرو الناز گذاشته بود!!!؟

فراموشی جزو جدایی ناپذیره آدماست ... صفا همکلاسی های قدیم

داد بزنی راحت تره

h@ppy g!rl شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

شلامــ بابایی . شبتـــ ناس ()

+ خستــ ه نباشید .

ایشالا این ترمــ تمومــ بشه خستگیتون

میپره () حالا همش 1 ترمه دیگه .

مگــ ه نه بابایی ؟!

+ همیشه قربونتــون ()

سلام دخملی!

ایشالا ...نوچ دوتا دیگه

گندم شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://daily-of-me.blogsky.com

سلام
معذرت برا تاخیر!

تــــــــــولــــــــدتون مبـــــــارک باشه!!

امیدوارم به بهترینا برسید..

سلام

اشکال نداره

مرسی

. بــانــ و تمـ-شکـ-ـی . شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://tameshki.com

یعنی نمیخوای شیرینی بدی

واه واه واه ... میگن این کف دست بکن !!
خودت بودی !!!

نگو اصف .. خب ؟!

شیرینی؟

اونم من؟

نــــــــــــوچ

کوچولو دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام اول تولدت مبارک بعدشممم دارم وب لاگت رو میخونم چیزای جدیدی گذاشتی خوب بودن مثل خدایا میدونم که میدونی
خدا وغصه که حرف نداشتش تو فیس بوکم میزارمش. یا حق

سلام

مرسی

لطف داری عزیز

ماه پیشونی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام سلام

ببین شیرینی میدی یا کل بچه ها رو بریزم سرت
من شیرینی میخوام شییییییییییییییییییییییییرینی
شیرینی شیرینی

داد و بیداد بسه زود باش شیرینی

سلام سلام

همه رو بریز سرم ... نــــــــوچ شیرینی نداریم!!!

تــَـنــْـهـــآی ِ وَحــْـشــــی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ http://khis2.blogfa.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد