هرچه می خواهد دل تنگت بگو!

سلام

 

فرض کنید اینجا یه بورد تبلیغاتی، یه تریبون آزاد، یه دیوار برای یادگاری یا هرچی که دوست دارین اسمشو بذاریدِ، و پیغام شما یا به همه یا به مخاطب خاص میرسه (بستگی به خودتون داره ) ؛ پس ... لطفا هرچی که دوست دارید به هر کسی که می خواید بگید، بگید !!!

فقط خواهشا مشخص کنید همگانیه یا مربوط به مخاطب خاص میشه . (اگه مایل بودید اسمشم بگید)

 

-------------------------------------------------

پاورقی: درگیر امتحانات میان ترم، کار و زندگی بودم بخاطر همین نمیرسیدم بیام اینجا ... درست میشه !!!


بی ربط 1:  هدف ، یا تیک میخوره یا ضربدر ، مواظب اهداف خود باشید چون هر هدفی ، تاریخ مصرفی داره !!!

بی ربط 2: همیشه آخر هر چیز خوب میشود.اگر نشد بدان هنوز آخر آن نرسیده !!!

بی ربط 3: ترجیح میدهم بر روی پاهایم بمیرم تا بر روی زانوهایم زندگی کنم. (این SMS از دوستم بود)

 

 

پاینده باشید ... مهدی!

نظرات 24 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

خوشحالم از عکس العملت
نیتم از پاک کردن فقط همین بود وگرنه همیشه حواسم بهت هست
البته نمیدونم باور میکنی یا نه!

خودت میدونی مخاطبم کیه

بعلــــــه

عکس العملم لالیگایی بود!

بــــــــــــــــــــــاور می کنم!!!

دختر ایرونی چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://iranian-girl22.blogfa.com

راستی یادم رفت اسممو بنویسم
منم

دانستم شومایید!

دودو چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://doudou.blogsky.com

حتی یه لحظه هم از اون روز به بعد ازت غافل نشدم!با اینکه به خودم قول داده بودم فراموشت کنم...همیشه می خوام از خدا که فراموشم کرده باشی.....ولی خودم روز به روز بیشتر دلتنگت میشم!





بماند اسمش حالا!!!

مرسی آبجی

اسمش مهم نیست، حرفت مهم بود!!!

مومو چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://mo-mo.blogsky.com

بسه لم دادی.... پاشو تو هم یه دستی به سیاه و سفید بزن بابا!!! کارا که خود بخود انجام نمی شن! خسته شدم مشتی...

صفـــــــــا!

مشخصه طرف گشادالدوله بوده خفن!!!

از اونایی بوده که گشادیش اندازه کهکشان راه شیری بوده!!!

پروفسوردکترمهندس دیوونه چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://divonehkhoneh.blogfa.com/

جدی میگم خیلی باحالی



مخاطب خاص این پیام هم
.
.
خودت بودی

قــــــــــــــربونت برم!

آقااایی!

دایا پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.scream114.blogfa.com

داداشی واقعا خوشحال شدم اومدی

ازت قطع امید کرده بودم...

اول به خودت : من که واست کامنت گذاشتم تبریک گفتم
ـمیدونم باید با یکی حرف بزنم ولی متأسفانه مشکل همین نبودن شخص ملزومه وگرنه این خاصیت جنس مونثه که حرف بزنه...
.
.
.هیییییییییییی
آن روزها نگاهت که باورم میشد
وجودم میلرزید
امروز فهمیدم خدا هم زود باور شده است...
امیدوارم بهترینها نصیبت بشه.همیشه هرجا که هستی شاد باشی به هرچی میخوای برسی و هیچوقت تجربه های تلخی که من کشیدمو نکشی...
و اینکه بخشیدمت...
دوست دارم و برای خوشبختیت همیشه دعا میکنم همین. !
مخاطبش هم خاس هس نه خاص !

خدایی خوشحالیتو حس کردم!!!

یادم نبود خب!
تو که میدونی پس دردت چیه، این همه آدم که باهاشون حرف بزنی


دم خودت و مخاطب خاست گرم!!!

دختر ایرونی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://iranian-girl22.blogfa.com

از یه چیزی مطمئنم اونم اینکه اگه اونجوری نمیشد اون کامنتو واسم نمیزاشتی

آره خدایی!!!

تمشکی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://tameshki.com

خدایا .. دیگر حرفی با هیچ کس ندارم .. ازار نده ..

خـــــدایا آزارش نده!!!

تربچه جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

روز دیدار...

لحظه ای از پشت عینک آفتابی...

سه شاخه گل رز قرمز...

من.... او .... دخترمون

خدایا... سلام منو بهش برسون و بگو فاصله ها نمیتونه چیزی از اقیانوس بیکران عشقمون کم کنه

#مخاطب: خاص#

باز خوبه یکی پیدا شد مخاطب خاص رو ذکر کنه

شوهرت کجاست مگه؟

تو چقدر هجران کشیده ای!!!

سلام به دخترت برسون

سپیده جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

هرکاری که توو زندگیت انجام بدی ناچیزه ، ولی خیلی مهمه که انجامش بدی... چون غیر تو کسی اون کارو نخواهد کرد

مثل وقتی که یکی پا توو زندگیت میذاره و نیمی از تو میگه:

« الان آمادگی شو ندارم»

و نیمی دیگه ت میگه:

« یه کاری کن ماله خودت بشه»

*** روی تابلو اعلانات

با اون اولیه موافقم ... آره همون!!!

خب وقتی اینطوری میشه باید سمت کدوم یکی رو گرفت؟

توت فرنگی شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ق.ظ http://sib1387.blogfa.com

زندگی کنار تو سر شار از آرامشه....مرسی همسر عزیز من که هستی و بدی ها رو تحمل میکنی....
به همسرم که هر از گاهی میاد خونه شما
در خصوص رمز هم به خدا نمی دونم اینجا چه جوری میشه پیام خصوصی داد

صفا ... جیگر زوجهای خوشبخت!!!

کاری نداره، فقط باید چشاتو باز کنی!!!

مونا شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ http://raghse-mah.blogfa.com

باز هم از بی ربط های قشنگت ممنون!

من میخوام همونی که میخوام بشه

قابلی نداشت!

فک کنم تو فقط بی ربطارو میخونی!

h@ppy g!rl شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ

بـــِزَنــَم زیـــر گریــــه ؟!

+"

نـــــــــــــــه بابایی!!!!

h@ppy g!rl شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

هیشـکــی واسـه "مــــن"

بابایــیمــ نمیشــه . . ."

اصلاً . . . "

جــآی خود داریــن شـُمــــا . . . "

جیــــــــــــــــــــگر دخترم

h@ppy g!rl شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

آخــه بابایــی . . ."

میدونــی ؟! "مــَنــم " تــازه زَده به ســَرَمــ

دَرســامــو جــِدی بگیرَمـ"

نــآ سـَلامــَتی مثلاً منمــ سوُمــَما ؟"

آره!!!

خب بشین سر درسات کار خوبی می کنی

h@ppy g!rl شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

میگَمــا؟!

بابــــایی ؟!

اینجــآ چــِرا آیکــِن بــَغـَل خانوادِگی نَداریمـ؟

سفرش دادم بابایی ، توو راهِ

h@ppy g!rl شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

اصلاً اینــا رو بیخــی . "مــَنو" هَم بیخـیــآل . . ."

شــُما چیکــآ میکُنین ؟! ""

حــالا "مـَن" دُختــَر شـُما . . ."

ببنــَم "مـَن" بــَچه / شـُما چــِرا عاشـِخ نَشُدید ؟!

هومــ

وقت ندارم بابایی!

درگــیـــــــــــــــــــرم!

h@ppy g!rl شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

راستــی؟

بــابایی ؟! میدونـــی ؟! تــآ آخــَر

"دی مــاه" نیستــَمـ. . . "

امتحــانامـــه . . ."

خـَفــَن تصمیمـ خـَر خونــی دارَمـ

خفن تصمیمت درسته!

منم امتحان دارم تا آخر دی

تلاله یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی بی معرفـــــــــــــــــــــــتی


خطاب به فرزاد کافه چی و آقا مهدی
دیگه قهرم

مــــــــــــــــــــرررررررسی!

دیگه نباش

سپیده یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://javedanegi.blogsky.com

تلاله جان کافه چی که داره می نویسه!!!

مهدی م!!!!

پس چرا قهری؟

دمت گرم!

آبجی به عنوان ریش سفید بلاگ اسکای وساطت کرد!!!

تربچه یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

هییییی نگو از غم هجران که دلم خونه!!!

همسری ماموریت 2 ساله دارن! ماهی یه بار میاد منو دخترشو می بینه میــــــــــــــــــره!!!

هیییییی

خدا به هم برسوندتون...الهی!

خدا بزرگه تربچه جون...ایشالا برمیگرده

مونا یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://raghse-mah.blogfa.com

نه بابا...فقط حواسم نبود چی نوشتی ساااااری

شوما را حت باش

negar دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.iranshahrtimes.blogfa.com

hiiiiiiiii.are u fine?see our university weblog.and tell me your opinion.thanks

عامولیک

باشد، میام!

دایا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.scream114.blogfa.com

هه مرسی

کدوم این همه آدم آخه؟ دقیقا کیا رو میگی؟
دو حالت داره یا من شماره چشم تا این حد بالا رفته یا شما چشمات بصیرتی کار میکنه !

کدومش؟
بازم مرسی اونورم گفتم ممنون از حرفات آرومم میکنه...

هان؟

من که نفهمیدم!

چاکریم آبجی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد