به زودی

سلام


دو هفته تا ارشد مونده!!!


دوتا جمله ست که مدتهاست رفته تو دی ان ای و ضمیر ناخودآگاه و این صحبتها ... یکیش از کورشِ کبیره او یکی هم هیتلر ...


هرگز زانو نخواهم زد، حتی اگر سقف آسمان از قامتم کوتاهتر شود!


اشکهایی که امروز برای نرسیدن به هدف میریزی، عرقی ست که دیروز برای رسیدن به آن نریختی!!!


دومی رو دائم به خودم هشدار میدم، مثل سوهان روح می مونه بی پدر مادر، امونم رو بریده!!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


پاورقی 1: تمام تلاش این روزهام شده زنده نگه داشتن کودک درونم و لبخند روی لبم!!!


پاورقی2: عجیب دلم یه گاز از سیب سرخ حوا میخواد!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
بانو پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://bano0.ir

یاسین رو خوندم ..
اما از همیشه خسته ترم ..

دل و دماغ زندگی ندارم ..
خدا برای هیچ کسی این روزا رو نیاره ...


خودت خوبی ؟
ارشد و چه کردی ؟
داری میخونی ؟

فکر کنم باید بری مسافرت

خوبم، دارم زور آخرو میزنم

اگه اجازه بدن امسال میرم دانشگاه

والیوم شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.vallium.persianblog.ir

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآورین:)
اولا که بگم این پستم نظراتش بازه!
دوما خوچحالم که مینویسی....
سوما دو هفته مونده که مونده! بیشین درستو بخون...یعنی چی تو وبت میچرخی و هی پست میذاری؟! هااااااااان!!!!!!!!!!
کودک درونت رو حفظ کن همیجوری....یکمم از لبخند فرا تر برو چیزی شبیه نیشخند بشون رو لبت!
سیب هم گرون شده دیگه !
اما من عاچق این جمله ام....هرگز زانو نخواهم زد ......
بی نظیر بود....
اگه شوخی میکنم میخوام این حال و هوای نکبتی کنکوریت عوض بشه!....امیدوارم که به اون چیزی که لیاقتش رو داری برسی....
آهنین باد اراده ات!:)

غزل ...با خودت چند چندی؟

بعد لبخند که میشه قهقه ...نیشخند قبل لبخنده!!!

آره دِ ...تا فهمیدن سیب میخوام گرونش کردن منم قیدشو زدم

بعله، شوما کارت درسته ...

مرسی، بسیار ممنون

والیوم دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

۶ صفرم با خودم!
حالا لازم بود آبروی منو ببری که فرق نیشخند و لبخند و قهقهه رو نمیدونم!

آبرو بردن نبود که ...6تایی

از بس گل خوردی اینطوری شدی

والی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

یکی که تو رو خیلی دوست داره! سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام

امیدوارم جمعه موفق باشی .

من برات خیلی دعا میکنم.

راستی لازم نیست نشونی از من داشته باشی واسه جبران کردن!

دیدی زود به خودم گرفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط دلم میخواد خوشحال باشی و
لبخند همیشه روی صورت قشنگت باشه.





سلام

ممنون

به خودت گرفتی؟ ...دوووچار خود تکه پنداری شدی

شما لطف داری ... التماس دعا حاجی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد