بعد از کنکور

سلام


بلاخره کنکور تموم شد و عید اومد!!!


فعلا دادنیا رو دادم، باید دید جاش درد می گیره یا نه!!!


نمیتونم بگم راضی بودم ولی در کل فکر کنم بد نشد(هرچند معلوم نیست و شاید گند زدم)


سخت گذشت ولی الان دلم برای اون روزای سخت تنگ شده، چقدر منتظر این روز بودم که دل مشغولی نداشته باشم و الان چه حس خوبی دارم ...وجدانم آسوده ست ولی یکمی نگران نتیجه م!!!


انصافا بیکار شدید از خودتون انرژی مثبت بیرون بدید شاید به درد بخوره ...خسیس بازی ممنوع!!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

پاورقی نداریم، فعلا بای تا های






نظرات 2 + ارسال نظر
والیوم چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ق.ظ

من میدونم رتبه تک رقمی اصلا مال خودته!! (انرژی + در حد بوندسلیگا!)
میگما خوچ به حالت....الان کلی بگیر بخواب!

تک رقمی؟
حداقل بگو لالیگا

خووووووووووووواب

بانو دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://bano0.ir

تو توانایی که ازت سراغ دارم ..
مطمئنم نتیجه ی خوبی میگیری
تو میتونی مهدی ...
معدل ترم 5 رم رو یادم نمیره

امیدوارم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد